Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » Ispovest – Kad sam bio mali, možda 4-5 godina…

Ispovest – Kad sam bio mali, možda 4-5 godina…

Written By Zanimljivosti on utorak, 15. prosinca 2015. | 02:13





Kad sam bio mali, možda 4-5 godina, ušao sam kod komšinice u baštu da uberem koju jabuku. Taman kad sam počeo brati jabuke, naišla je komšinica od stida sam sam skinuo gaćice i počeo da kakim, misleći da me neće ništa pitati kad me bude videla šta radim… Tada je upalilo. Sada kada sam porastao hteo sam da se prisetim detinjstva pa sam otišao krasti jabuke kod komšinice kada sam cuo zvuk njenih koraka da ce doci ja sam je fino sacekao pored jabuke i pitao “hoces ti jednu” ahahah jos uvek pamtim taj njen prelepi osmeh. Ispovest: Imam 20 godina. Debel sam i ruzan. Bio sam streber


citav zivot i po tome me svi znaju. Ne znam komunicirat s ljudima i uvijek se provalim. Nisam nikad bio na kavi s curom a kamo li nesto vise. Kojoj god se javim na fb samo me blokira. Nisam primljen na fakultet iako mi je to bila najveca zelja u zivotu. Zivim u siromasnoj obitelji u kojoj samo otac radi i jedva spajamo kraj s krajem. Nisam nikad nista dobro napravio u zivotu. Nemam prijatelja jer je


drugih momaka stid da ih netko vidi sa mnom.. Nemam posla. Iako sam bio odlican ucenik opet bi po cijeli dan kopao kanal samo da dobijem 300 maraka da mogu pomoci svojim roditeljima. Za ovaj zivot dvije pare ne dam
SHARE

About Zanimljivosti

0 komentari :

Objavi komentar