Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » BRAT MOJE DRUGARICE JE ZALJUBLJEN U MENE. PROŠLI MJESEC JE TREBAO OTIĆI NA...

BRAT MOJE DRUGARICE JE ZALJUBLJEN U MENE. PROŠLI MJESEC JE TREBAO OTIĆI NA...

Written By Zanimljivosti on subota, 26. prosinca 2015. | 20:32





Brat moje drugarice je zaljubljen u mene.Prošli mjesec je trebao otići na fudbalski kamp,pa je me je prijateljica pozvala da prespavam kod nje.

 
  I tako,dođem ja kod nje,ona ode u svoj krevet a ja u krevet njenog brata.Sve bi bilo super da on nije zakasnio na bus,jer me je,zamislite,gledao kroz ključanicu dok sam se tuširala kod njih u kući

 
  Elem,dok smo nas dve spavale, u sobi je bio mrak i on je mahinalno krenuo u svoj krevet i sjeo mi na glavu.Još uvijek mi se izvinjava.
SHARE

About Zanimljivosti

0 komentari :

Objavi komentar