Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » PREKSINOĆ CELU NOĆ SU KOMŠIJE RADILI DRNDE-MRNDE...

PREKSINOĆ CELU NOĆ SU KOMŠIJE RADILI DRNDE-MRNDE...

Written By Zanimljivosti on četvrtak, 7. siječnja 2016. | 03:04






Preksinoć celu noć su komšije radili drnde-mrnde. Nisam mogao da spavam, čoveče, rekoh ja sebi ih, ako je ovaj ovoliko izdržao, svaka mu čast . Ujutru odem ja do prodavnice i komšinica puši na terasi cigaru i pita me oo komšija, gde ti ovako rano? .



Ma nisam spavao celi noć pa rekoh po doručak. Neke mačke celu noć ludovale u ljubavnom odnosu , kažem joj ja, a ona će meni Znam taj osećaj . Ne brini ne sumnjam , odgovorim joj ja i 4 sekunde tišine i kaže ona ja nisam te mačke uopšte čula , iznervirala me i kažem ja njoj verovatno si slatko spavala i kaže ona pa da ti kažem, jeste bilo slatko sinoć . Ostadoh bez teksta.



To što je rekla može svašta da znači. Mada ja mislim da ona zna na koje sam ja mačke mislio… Nevaspitana
SHARE

About Zanimljivosti

0 komentari :

Objavi komentar