Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » KAKO SAM SPREMAO TEŽAK ISPIT IZ MEDICINE UČIO SAM CIJ.ELU NOĆ..

KAKO SAM SPREMAO TEŽAK ISPIT IZ MEDICINE UČIO SAM CIJ.ELU NOĆ..

Written By Zanimljivosti on nedjelja, 13. prosinca 2015. | 01:58





Kako sam spremao težak ispit iz medicine, učio sam cijelu noć. Volim popiti kafu na balkonu, pa sam prvu popio oko jedanaest. Gledam,vidim momak izlazi i ode u grad.

 
  Tako se ja vratim učenju i oko pola 3 ujutru izađem na balkon da popijem drugu kafu, kad momak se vraća iz grada i vidim čudno me gleda i ulazi u zgradu. Ujutru oko 8, krenem popiti jednu na brzaka, poslednju, kad onaj momak kreće na posao ili na fakultet i gleda me.

 
  Kaže, je li ti tu prenoći majke ti? Lijepo me je od tebe strah, ko avet si neka! Umro sam od smijehaa. :)
SHARE

About Zanimljivosti

0 komentari :

Objavi komentar