Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » Ispovest – Nevinost sam izgubila nakon mog prvog i poslednje pijanstva ….

Ispovest – Nevinost sam izgubila nakon mog prvog i poslednje pijanstva ….

Written By Zanimljivosti on ponedjeljak, 14. prosinca 2015. | 01:51





Nevinost sam izgubila nakon mog prvog i poslednje pijanstva bilo je kod rođaka na slavi. Bilo je dosta njegovih prijatelja, starijih..a meni je privukao pažnju jedan momak, koji je bio najljepsi od njih. Rođakovi roditelji su nam stalno sipali svakakva pića, a ja nisam mogla da odbijem. I znam da me je već uveliko počelo hvatati, ali nisam se mogla zaustaviti. Nakon nekog vremena, kada me je


baš dobro uhvatilo, počela sam da teram tog dečka da me poljubi i trčala sam za njim. Cijelo vrijeme sam ga ganjala, kad je otisao u wc ošla sam sa njim skinula sam mu pantalone i počela sam da mu pu*im, vec kad se napalio digo me je na ves masini i počeo da me je*e, to veče mi je bilo prelepo. Jedino me je blam što su svi znali da sam se kre*nula sa njim to veče.
SHARE

About Zanimljivosti

0 komentari :

Objavi komentar