Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » Ispovest – Dosla mi policija na vrata i za malo nisam popio prijavu…

Ispovest – Dosla mi policija na vrata i za malo nisam popio prijavu…

Written By Zanimljivosti on nedjelja, 13. prosinca 2015. | 02:30





Dosla mi policija na vrata i za malo nisam popio prijavu jer sam puko samar liku koji je sutirao devojcicu… Njemu niko nista nije reko pa ni rodjena majka o tome dok su meni pola sata predavanje drzala 2 pandura i cale. Pokusas da uradis nesto dobro i umalo najebem… Ipak msm da je vredelo


toga pa i prijavu da sam dobio. Ispovest: Kad zovem nekoga mobilnim na ulici, dok zvoni mrtva tišina. Čim se veza uspostavi projure 3 auta jedan za drugim, kamion, autobus, motor i traktor pa zapušavam slobodno uvo prstom k’o Šojić i dernjam se u mikrofon.

SHARE

About Zanimljivosti

0 komentari :

Objavi komentar