Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » Mladi par je kupio vjereničko prstenje, ali komentar prodavačice ih je ŠOKIRAO! Strašno je kakvih sve ljudi ima!

Mladi par je kupio vjereničko prstenje, ali komentar prodavačice ih je ŠOKIRAO! Strašno je kakvih sve ljudi ima!

Written By Kulinarske Delicije on četvrtak, 8. prosinca 2016. | 19:57



 U ovo doba, ljudima ne treba poziv da budu grubi i zli.

  Nažalost, nije uvijek lako zaustaviti ljude, a mi ne govorimo samo o školskim nasilnicima.

Postoji mnogo odraslih koji su isto tako loši. Nažalost, neki ljudi su zaboravili šta je mama uvijek govorila: “Ako nemate ništa lijepo za reći, bolje nemojte ništa reći.”

Najnoviji slučaj? Radnica u prodavnici nakita koja je uvredila mladi par u potrazi za jednostavnim, pristupačnim prstenom.

Razumno, oni su odlučili da imaju skromno vjenčanje, ali neki ljudi nemaju poštovanja za ljude koji vole da žive u okviru svojih mogućnosti.

Ariel McRae podijelila svoje iskustvo.


Ona je napisala:

Moj muž nema puno, nijedno od nas.

Borili smo se, ali nakon skoro 2 godine zabavljanja odlučili smo da nismo mogli više čekati, tako da nismo.

Dok smo kupovali prstenje, radnica je došla da nam pomogne.

Ona je rekla, “Svi vi, da li vidite kakvo su zaručničko prstenje ovi odabrali. Kako jadno. ”


  Moj muž je bio jako ljut, i bilo mu je žao jer mi nije mogao priuštiti set koji mi se svidio. ”Nema veze, jer on i dalje ima moje srce i ja ga jako volim.” napisala je Ariel.

Izvor: http://www.pozivitno.info
SHARE

About Kulinarske Delicije

0 komentari :

Objavi komentar