Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » ČORBA OD KARFIOLA...Postoji dosta nacina na koji se kuva ova ukusna corba,meni je najlepsi ovaj,a vi prosudite da li sam u pravu....

ČORBA OD KARFIOLA...Postoji dosta nacina na koji se kuva ova ukusna corba,meni je najlepsi ovaj,a vi prosudite da li sam u pravu....

Written By Kulinarske Delicije on nedjelja, 4. prosinca 2016. | 12:05



Sastojci
1 glavica karfiola
2 vece sargarepe
1 puna kasikaa griza

1 kasika sirceta
po ukusu zacin C
1 jaje
1 soljica mleka
persunov list
Po zelji:
limun
jogurt

Priprema
1.
Sipajte vodu u lonac,dodajte kasiku sirceta i malo posolite.Za to vreme ocistite karfiol,podelite ga na "cvetove"i dobro ga operite pod mlazom hladne vode.Kad voda provri ubacite karfiol i kuvajte ga u polupokrivenoj posudi dok ne omeksa.
2.
Kuvan karfiol izvadite i propasirajte ga  ili ga izgnjecite viljuskom.Nema veze i ako ostane po koji cvetic.
3.

Ociscenu sargarepu izrendajte na sitnijoj strani rendeta i proprzite je na ulju na blagoj vatri dok ne omeksa.Onda u sargarepu dodajte jednu dobru kasiku griza,proprzite jos minut-dva,pa dodajte propasirani karfiol.Mesajte na laganoj vatri jos minut-dva pa lagano dolivajte vodu u kojoj se kuvao karfiol.Kolicinu vode odredite sami u zavisnosti koliko gustu corbu volite.
4.
Kad corba prokljuca pustite ja da tiho vri 5-10 minuta i dodajte zacin C.Umutite viljuskom blago jedno jaje sa soljicom mleka,sipajte u corbu i na kraju po zelji mozete dodati i sitno iseckan persunov list.
5.
Kada corbu sipate u tanjir,dodajte po ukusu limun ili jogurt.

Izvor: coolinarka
SHARE

About Kulinarske Delicije

0 komentari :

Objavi komentar