Enjoy cooking
Browse through over
650,000 tasty recipes.
Home » » Ispovest – Nevjerna supruga…

Ispovest – Nevjerna supruga…

Written By Zanimljivosti on subota, 19. prosinca 2015. | 01:53






Radim kao rucunovodja za jednu veliku banku, posla je uvijek preko glave, tako da kuci dodjem umoran i obicno se samo svalim u krevet. Moja supruga i ja smo u kasnim tridesetim, ona je krupna plavusa sa velikim oblim gu*ovima i lijepim si*ama koje uziva pokazivati u uskim majicama. Nakon nekoliko godina nas se se*sualni zivot sveo na 1 2 puta sedmicno kada joj nabijem svoj mali ku*ac u vrelu pi*ku i obicno svrsim nakon par minuta znajuci da je ostala nezadovoljena, zeljna velike, tvrde kite koja ce je puniti satima. Cesto sam mastao o tome kako je nasla ljubavnika koji je nemilosrdno je*e dok sam ja na poslu, koji joj siri pi*ku debelom kur*inom, mnogo, mnogo vecom od mojih 13-


14 cm. Drkao sam na tu pomisao, mastao o tome dok je je*em .. Jednog dana sam odlucio da idem kuci ranije, jer se nisam bas osjecao najbolje. Kada sam stigao pred kucu, iznenadio me je auto parkiran u dvoristu. Prepoznao sam Pezo naseg prijatelja Ivana, bilo mi je cudno sta on radi u to doba dana. Nije mi trebalo puno da shvatim o cemu se radi i polako sam obisao kucu, nadajuci se da cu je zaista zateci sa njim. Par puta mi je u sali (ili mozda ne), pomenula kako su Ivanove pantalone lijepo popunjene. I sam sam ponekad krisom gledao obrise velike, debele kite i pitao se kolika je kada se digne. Krisom sam dosao do prozora dnevne sobe i ukazao mi se prizor o kome sam samo mastao. Ivan je sjedio rasirenih nogu na kaucu dok je moja mila, draga zenica imala usta puna njegovog ku*ca Kao sto sam i ocekivao, bio je veliki, debeo, i ona je uspjela da proguta samo polovinu. Oboje su bili goli, i ja sam gledao kako joj se bjelasaju teski guzovi dok kleci medju negovim nogama.


Ku*cic mi se u trenu digao i nisam mogao odoliti a da ga ne izvadim i pocnem ludjacki dr*ati. Srecom ograda je bila dovoljno visoka da me niko ne moze vidjeti sa ulice, i tako sam stajao tu, drkao, i uzivao dok mi zena pusi ku*ac drugom muskarcu, tu pred mojim nosem. Nije mi trebalo puno, i vec sam strcao spe*mu po zidu dok je Ivanu vec ocito dosadilo da mu samo pusi. Ustao je dok se ona naslonila na kauc i izbacila veliko dupe, rasirila noge i cekala da je zajase kao kuju. Rukom je drzao ku*ac i polako ga uvodio u njenu pi*ku. Ona je nabila glavu u jastuk, i mogao sam vidjeti kako se nabija, siri noge da ga primi cijeloga. Ivan joj je grabio guzove i nabijao sve dok mu ku*ac nije bio nabijen do teskih jaja. Uzivao je ocito u njenoj vreloj, uskoj pi*ki koju ja nikada nisam uspio rasiriti. Iznenadilo me je kako je bio grub sa njom, nabijao se zestoko, divljacki, bez milosti. Ja sam pogledom gutao svaku pojedinost te je*acine dok mi je ku*ac jos uvijek bio tvrd kao nikada do tada. Poceo sam ponovo da dr*am, razmazujem spe*mu, nasladjujem se prizom sopstvene zene nabijene na Ivanov ku*ac. Cinilo mi se da je je*e satima, ali se vjerovatno radilo o mozda pola sata za koje je ona primila vise ku*ca nego od mene za nekoliko mjeseci. On je ubrzao svoje pobrete i nabio ga jos nekoliko puta dok se nije svalio na njena ledja svrsavajuci. Polako ga je izvadio iz nje, i sa mjesavinom pozude i uzasa sam mogao vidjeti kako joj je pi*da ostala rasirena, mokra od njenih sokova i spe*me. Usmine su bile nabrekle, crvene, usijane od njegovog debelog ku*ca. Osjecao sam ljubomoru, ali u isto vrijeme me je obuzimalo cudno zadovoljstvo sto mi je neko napokon dobro izje*ao zenu. Vratio sam se na posao, zbunjen, zadovoljan, zabrinut, ali i potpuno napaljen. Morao sam otici jos jedanput do toaleta, i izdrkati vrteci u glavi film, njegov veliki ku*ac, teska jaja koja lupaju o njene guzove .. Naravno, kada sam se vratio kuci nisam nista rekao, ali sam primjetio kako je zadovoljna, sretna. Nakon toga smo poceli da imamo s*x cak i rijedje, jednom u 10 15 dana, i na moje iznenadjenje ili ne, to joj ocito nilo previse smetalo. To je samo bio dokaz da redovno uziva u Ivanovom mesnatom kurcu, i da joj ja nisam ni potreban. Ja sam redovno drkao mastajucu o tome kako je puni, i napokon sam bio sretan.
SHARE

About Zanimljivosti

0 komentari :

Objavi komentar